Kristlik Mõttevõra

SIND TUUAKSE TAGASI SAMAL KOMBEL

02.09.22 09:46 AM By Kristlik Mõttevõra

"See Jeesus, kes teilt võeti üles taevasse, tuleb samal kombel, nagu te nägite teda taevasse minevat." ütleb ingel jüngritele, Ap 1:11.
"Ja Issand, minu Jumal, tuleb ja kõik pühad koos temaga." ütleb prohvet Sakarja, Sk 14:5.

"Ometi, kui Inimese Poeg tuleb, kas ta leiab usku maa pealt?" ütles Jeesus, ta oli teadlik oma tagasi tulekust, Lk 18:8.

Mida tähendab "tuleb samal kombel"? Aga seda sama olukorda, kui ta ilmus läbi seina ihulikult, nõnda võeti ta ka üles ihulikult. Mitte kui vaim, vaid ihu! Ta ei tule vaimu kombel. Isegi need tunnistused, kus ta on käinud kellegi juures, ütlevad inimesed, et nad kuulsid samme kui ta tuli. Vaim ei tekita seda. See selleks. On üks väga oluline asi, millest kirikud ei taha või suvatse rääkida, rääkimata jutlustamisest.
Taevaminemise püha on ametlik püha, seal räägitakse taevasse minekust. Kuid ei räägita kuidas ta võeti! Ta ei võetud ihust ära. Veel vähem teile öeldakse, et ta tuleb samal kombel tagasi, oma ihus! Või on kuskil seda jutustatud, kes teab?

Miks see nii oluline on?

See on sama oluline, kui meie ristiusu tunnistus Jeesuse ihu ülestõusmisest, sest kui tema ihu ei oleks üles äratatud, oleks ka meie usk tühine.

Kuid samal moel meil on antud tõotused kogu piiblis, et ta tuleb tagasi. See juhtub ihulikult!

Ta ei tule vaimuna, vaid kogu oma täiuses, ihu ja karvadega! Te saate teda katsuda, uskmatud! Kuid tema ihu tagasitulek ei ole lihtsalt usu kinnitus, et meie usuksime, vaid Jumala riigi reaalne algus siin planeedil. See ei ole nii, et ta on kuskil ära ja meie siin toimetame tema asja. Ei! Ta tuleb tagasi ja siis algab tema tuhandeaastane riik.

Tagasi ta tuleb samal kombel. Siin ei ole oluline, mitme pilve peal ta tuleb, kas see pilv on suur või väike või kas see on vihmapilv. Ei. Siin on tähtsust vaid sellel, et kui ta võeti ihulikult üles, siis ta tuleb ka ihulikult alla. Ta hing ei lahkunud ihust. Kuid pane tähele, kui toimub kristlaste ülesvõtmine, siis ka meie hing ei lahku ihust samal kombel. Meil on igavene elu. See tähendab, et meie ihu, kuigi see muudetakse, siis reaalsuses jääb see meile alles ja me ei sure mitte. Meiega juhtub ülesvõtmisel sama lugu mis toimus Jeesusega, ta võeti elusalt üles. Ta ei surnud ära. Ka meie ei sure, mil meid viiakse üles!

Kui nüüd meid on üles võetud, siis me elame, meil on igavene elu ja kui Jeesus elab, siis elame ka meie.

Kui aga meie elame koos temaga, siis nagu prohvetid ja Jeesus ise ütleb, et ta tuleb tagasi ja kõik pühad koos temaga. Ega ta üksi ei hakka siin oma riiki valitsema. Kus on Jeesus, seal oleme ka meie. Kui ta on taevas, siis oleme ka meie koos temaga. Kui ta tuleb tagasi, siis tuuakse ka meid tagasi, millest Sakarja kirjeldab, "kõik pühad koos temaga".

Maaga on Jumalal pikem plaan ja ükski kuradi lõpuaja hävitus ei hävita maad ega seda plaani, mis Jumalal meie planeediga on, kuhu ta elu lõi, et olla koos Aadamaga. See ei hävine, aga selle valitsemise kord siin muutub. Paneb imestama, et Jumal ikka veel talub seda kurjust ega tee sellele juba lõppu, kas pole? Aga kõik läheb ikkagi Jumala tahte järgi ja need üdini kurjad inimesed saavad kätte oma "väärilise" tasu. See selleks.

Kuid meie tuleme tagasi samal kombel. Kui meid viiakse koos ihu ja karvadega, siis me tuleme ka tagasi koos ihu ja karvadega. Ometi see ihu muudetakse sinna minekuks. Kuid see ei tähenda, et meie võimed ja inimlikkus kuhugi ära kaob. Seda mitte. Vastupidi, me saame juurde võimed, mis sarnanevad kirgastatud ihule, samale, mis Jeesus omab, sest me oleme üks ihu ja me hakkame siin valitsema, nagu prohvetid kirjeldavad. Meie ihud jäävad inimesele omaseks, aga meie võimed on valitseja kohased. Sest pühad esindavad Tema riiki ja nemad omavad võimu kuningriigis. Sisuliselt on nad asevalitsejad, iga üks omas paigas.

Kuid kõik inimesed ei ole siis sarnased? Ei olegi. See on piibellik ja need kes maa peal ellu jäävad, nende ihud on ikka nii nagu enne, nad ei ela igavesti, kuid neil on võimalus usu läbi saada igavene elu, aga seda neile ei anta kohe. Sellest piibel edasi ei kirjuta, vaid üksnes põgusalt. Need on siiski surelikud. Kuid kõik tagasitoodud usklikud erinevad ihude poolest seetõttu, et omavad igavest elu ja kirgastatud ihu. Seetõttu on kuningriigis ka kaks klassi, valitsejad, aga ka valitsetavad, kes jäid maha ülesvõtmisest, aga jäid ellu. Nende ihud ei oma üleloomulikke võimeid nagu sinu ihu saab omama, kui sind üles tõmmatakse ja sa elus püsid ega sure.

Kuid tänane jutt läks pikemaks, kuna see vajab selgitust. Siis fookus on sellegipoolest tõigal, et SIND tuuakse tagasi samal kombel, sest sa oled osa Kristuse ülemailmsest ihust ja see ihu on üks tervik. Sind tuuakse tagasi siia planeedile ja siin läheb elu edasi, mida hakkad sina korraldama. Ei mingeid parlamendi valimisi, vaid see on kuningriik, kus Jeesus on Kuningate kuningas ja sina oled tõstetud kuninga staatusesse ja valitsed teiste inimeste üle, kellel seda ei ole, sest nad ei võtnud vastu Jeesust ja ei soovi saada päästetud ega Jumala lapseks, et elada igavesti. Nende elu piirdub inimese eluks määratud pikkusega, kuigi nad saavad kõike teha, mida inimesel ikka võimalik on. Siiski eristuvad nad Sinust nähtavalt ja nad alluvad sinule, kes sa oled Jumala pere liige.

Kokkuvõtteks, sind tuuakse samuti samal kombel tagasi kui Jeesus ja see ongi sinu igavese elu kolmas märk. Mitte üksnes Püha Vaim sinu sees, pitserimärk, vaid palju palju enam, kui sa suudad ette kujutada. Kuid piibel kirjeldab ja tõotab seda, kui sa oma suuga tunnistad et Jeesus on Issand ja südames usud, siis sind päästetakse, mille esimene märk on sinu vaimu elustamine, teine märk sinu ülesvõtmine, aga kolmas, sinu tagasitulek samal kombel kui üles võeti.

Kristlik Mõttevõra