Kristlik Mõttevõra

Kristiine reklaam riivab usklikke

01.10.10 01:12 AM By Kristlik Mõttevõra

Ausalt öeldes Kristiine uus kaubanduskeskus mind ei huvita, aga sõnum, õigemini reklaami väljend ajab küll harja punaseks. Kas asjata?



Kristiine kaubanduskeskuse reklaam ründab üsna isiklikult minu veendumusi, võiks öelda räigelt, sest sõnum: "Issand, mul on midagi selga panna!" on täeisti vastuvõetamatu. See on usklikke alavääristav reklaam. Sellist väljend kasutada ainuüksi kõne pruukimisel on juba sobimatu ja jätab inimesest harimatu mulje. Reklaamiagentuur ei tohiks ammugi selliste asjadega ämbrisse astuda.

Kellegi veendumusi ei tohiks reklaamidega solvata. Reklaamis ei sobi kasutada religiooni objekte ega termineid. See näitab turundaja labasust. Kui sõna "issand" asemel oleks kasutanud sõna "allah", oleks Kristiine juba kogu maailma meediasündmus halvas mõttes ning CNN nurga peal asja filmimas, ja ootamas, kuna keskus õhku lastakse.



Selle reklaami tegijad on ületanud hea tava piirid ja selliselt ei ole reklaam absoluutselt aktsepteeritav.

Ühtlasi kutsun üles kõiki kristlasi boikoteerima Kristiine kaubanduskeskust! See on ka minu isiklik vastus selle reklaami kutsele, turundusjuhile ja ka Kristiine kaubanduskeskusele.

Kristlik Mõttevõra